Звіт міжрайонної МСЕК №1 за 2021 рік

Підсумки роботи за 2021 рік.

          Робота міжрайонної МСЕК №1 проводиться згідно плану затвердженого головним лікарем КНП «Кіровоградське обласне бюро МСЕ КОР». В зоні обслуговування міжрайонної МСЕК №1 такі райони: Долинський, Новгородківський, Новомиргородський, Маловисківський, Новоархангельський, Кропивницький райони та жителі м. Кропивницький, які зареєстровані на території  Подільського району, внаслідок загального захворювання та експертизу осіб з інвалідністю з дитинства (крім тих, що оглядаються обласними та спеціалізованими МСЕК)

   Кількість засідань на тиждень  – 4 ( в т.ч. 1 виїзне засідання)

   Кількість засідань за 2021 рік  – 142 ( в т.ч. виїзних – 1 )

       За  2021 рік  вперше оглянуто   –  233 особи, 

із них визнано тимчасово непрацездатними – 33 особи.

За  2021 рік  визнано інвалідами  189 осіб., з них осіб працездатного віку163.

Розподіл по групам

 І група інвалідності – 18 осіб.; ІІ група інвалідності – 20 осіб.;                      

 ІІІ група інвалідності – 151 осіб.                      

       Із загальної кількості вперше визнаних інвалідами (189 осіб) міське населення складає – 77; сільське населення – 112.

      Індивідуальна програма реабілітації складається всім особам, які були визнані  інвалідами

3. Результати переогляду інвалідів за  2021 р.

 Кількість переоглянутих інвалідів – 666 особи.,

 з них визнано інвалідами – 663особи.

І група  – 27 ; ІІ група   –  52 ; ІІІ група  –  584.  

Реабілітація інвалідів: кількість складених ІПР  –  852

  – визначені рекомендації медичної  реабілітації      –   852

  – визначені рекомендації з працевлаштування         –   307

  – визначені рекомендації з соціальної реабілітації   –   1231

  – визначені рекомендації з технічних засобів реабілітації  – 41         Міжрайонна МСЕК №1 згідно плану-графіка надавала  консультативно-методичну допомогу лікувально-профілактичним закладам з питань тимчасової та стійкої втрати  працездатності та виконання індивідуальних програм реабілітації  інвалідів по місту та районам області.

Догори